Sunday, June 6, 2010

Wadah Perjuangan Diteruskan Kembali.....

Assalamualaikum....

Pertamanya, marilah kita memanjat kesyukuran kerana dengan izin-Nya, kita dapat kembali ke CFS IIUM bagi semester baru sesi 2010/2011. Kini rata-rata anak gayong di CFS sudah bergelar 2nd year student setelah setahun berkongsi suka dan duka bersama. Semoga saudara segayongku masih bersemangat meneruskan perjuangan dalam memartabatkan Pertubuhan Seni Silat Gayong Malaysia.

Bermulanya semester baru ini, kita akan mengukuhkan lagi jentera yang bakal mengemudi organisasi ini bagi sesi 2010/2011 menggantikan generasi emas pimpinan saudara Nazrul Azam. Oleh yang demikian, satu jawatankuasa telah dibentuk di bawah pimpinan saudara Haziq untuk mengelola Anual Grand Meeting ( AGM ) PSSGM bagi sesi 2010/2011, yang mana agenda utamanya ialah melantik carta organisasi baru PSSGM. Diharap semua dapat menyumbang tenaga sama ada secara langsung mahupun tidak langsung bagi memastikan program tersebut berjalan lancar.

InsyaAllah, pihak pentadbiran PSSGM CFS IIUM akan berusaha mengekalkan Ustaz Shapizan, selaku penasihat PSSGM 09/10, menyandang jawatan yang sama bagi sesi 2010/2011. Segala pengumuman dan maklum balas yang terkini akan diberitahu kemudian.

No comments:

Post a Comment